Produsele achiziţionate la distanţă se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunţa la cumpărare, fără penalităţi şi fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Intreprinderile Individuale, PFA-urile și Persoanele Juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile.
Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat, insotit cu factura fiscala si chitanta, dupa caz. In maxim 30 de zile de la data returnarii va vom inapoia contravaloarea comenzii in contul dumneavoastra. Cheluielile directe de returnare vor fi suportate de cumparator.
Produse care nu sunt acceptate la retur
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: casti in ear);
- inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
- produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului).
- Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
- software, licente desigilate (DAW, VST, etc.),
- imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
- produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
- furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
- daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat; in cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
- In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.produsele care au defecte provocate de dumneavoastra.
- produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de Client, sau personalizate in mod clar- produsele care sunt suspectibilie a se deteriora sau a expira rapid
- produsele al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care Furnizorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere
- produsele sigiliate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de Client
- produsele care au defecte provocate de dumneavoastra.
Noi ne asiguram ca produsele comandate de pe 11sound.ro ajung la dumneavoastra in cele mai bune conditii.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
Daca v-a fost trimis un alt produs decat cel comandat, il puteti returna. Societatea noastra va suporta toate cheltuielile cu transportul si va vom trimite produsul cerut imediat ce vom primi coletul. In cazul in care produsul respectiv nu mai exista in stoc, vi se va returna integral contravaloarea acestuia sau veti avea posibilitatea sa selectati alte produse de pe site-ul nostru in limita sumei achitate catre noi.
Daca ati comandat din greseala alt model, puteti returna produsul pentru a fi schimbat, cu conditia ca atat produsul cat si ambalajul sa fie nedesfacute si nedeteriorate, in nici un fel.
Taxele de transport vor fi suportate de dumneavoastra in acest caz. Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.
Pentru a putea returna produsul trebuie sa ne scrieti la adresa: hello@11sound.ro Trimiteti coletul cu produsul si factura din coletul primit la o adresa ce va fi comunicata de catre operatorii nostri.Taxele de transport, in acest caz, vor fi suportate de dumneavoastra.
Marfa returnata va fi asigurata in mod obligatoriu pe durata transportului pe cheltuiala clientului.